DÁRKY ZDARMA při objednávce od 1 000 Kč. Akce platí do pátku 30.11. 2018

Informace

Novinky na skladě

Žádné novinky nebyly nalezeny
Žádné zboží v této kategorii

Balanční podložky a BOSU pro každého

Jedním z nejdůležitějších parametrů pro výběr je hmotností kategorie balanční podložky. Vyberte si balační podložku, která je stavěná na váhové limity do 120 kg, 130 kg, 135 kg, 150 kg nebo 200 kg. Pokud chcete využít podložku na maximum, je třeba si dále uvědomit zda si pořídit jednostrannou balanční podložku, se kterou se cvičí plastovou základnou směrem dolů nebo oboustrannou balanční podložku, kde lze cvičit na rovné i vyboulené straně. Balanční podložka má jednu hlavní obrovskou výhodu v tom, že se Vám snaží vždy rozhodit balanc. A v tom tkví největší síla cvičení na...

Jedním z nejdůležitějších parametrů pro výběr je hmotností kategorie balanční podložky. Vyberte si balační podložku, která je stavěná na váhové limity do 120 kg, 130 kg, 135 kg, 150 kg nebo 200 kg. Pokud chcete využít podložku na maximum, je třeba si dále uvědomit zda si pořídit jednostrannou balanční podložku, se kterou se cvičí plastovou základnou směrem dolů nebo oboustrannou balanční podložku, kde lze cvičit na rovné i vyboulené straně. Balanční podložka má jednu hlavní obrovskou výhodu v tom, že se Vám snaží vždy rozhodit balanc. A v tom tkví největší síla cvičení na balanční podložce. Balanční podložka je moderní tréninková pomůcka, která Vám pomůže vytvarovat a udržet si pěknou postavu. 


Představujeme balanční podložky, jejichž účinky jsou dlouhodobě odborníky známé a odzkoušené. Cvičení na balanční podložce je dobrou prevencí proti bolestem v zádech a pro posílení hlubokých svalů. Procvičení těchto svalů je důležité pro správné držení těla a bezvadnou motoriku těla. Při cvičení na balanční podložce nepotřebuje další závaží nebo činky, ale cvičí se pouze s váhou vlastního těla.

Škála cviků na balanční podložce je velice pestrá a zaměřená na procvičení celého těla. Kvalitní balanční podložka toho snese opravdu hodně a lze na ni skákat, dřepovat, klikovat, ležet, sedět a cvičit dle vlastních potřeb bez ohlednu omezenost cviků. Samozřejmě je třeba brát ohled na maximální doporučenou nosnost balanční podložky, které jsou dnes běžně připraveny na zátěž okolo 150 kg.

Balanční podložka přispívá k rozvoji koordinace pohybu těla a k posílení stabilizačních svalových partií, které se jinak velmi obtížně procvičují. Metoda balančního cvičení na balanční podložce napomáhá při odstraňování bolestí zad a kloubů. Cvičení na balanční podložce pomáhá velmi účinně zpevňovat postavu. Balanční podložka je také známá pod názvem bosu. Balanční podložky jsou originálním sportovním náčiním pro kondiční cvičení, které využívají rekreační i profesionální sportovci. Výhodou je, že při cvičení se dá balanční podložka používat z obou stran.

Upozornění: při tréninku je důležité dávat pozor na správné technické provedení cviků, aby se předešlo svalovým dysbalancím a úrazům.

Zobrazit celý text